Wednesday, July 29, 2020

Jom Hi-Tea Bersama Dato’ Sri Siti Nurhaliza & Siti Aafiyah!


Korang tau tak baru-baru ni, Tokti ada buat pengumuman istimewa khas buat peminat-peminatnya. Ha! Rasa-rasa apa yang nak disampaikan oleh Tokti?

BeauSiti Rahasia Tokti Aktif & Cantik


Wah! Tokti bukan sahaja rancak mempromosikan album terbarunya berjudul ManifestaSITI2020, malahan Tokti juga tampil lebih bergaya dan aktif dengan produk BeauSiti yang dilancarkan sejak September 2019 yang lalu. 

Hebat! Tokti memang seorang icon yang patut dicontohi gais. Prinsip yang Tokti pegang selama ini adalah dengan buat yang TERBAIK dan KONSISTEN SAMPAI HABIS!.


Aafiyah pun turut sama pesan pada Tok Ti supaya selalu amalkan BeauSiti supaya kekal cergas dan cantik luar dalam. Yer betul gais,dengan pengambilan satu sudu pagi dan satu sudu malam BeauSiti ni, ianya dikatakan dapat membantu menyokong kesihatan secara menyeluruh. Patutla Tok Ti nampak berseri je.

Peluang Hi-Tea Secara Eksklusif Bersama Tok Ti & Siti Aafiyah!

Berita baik untuk semua peminat Tokti dan si comel pipi merah, Siti Aafiyah! Nak tahu tak, korang boleh minum petang bersama dua beranak ini dalam satu sesi hi-tea eksklusif bagi mereka yang bertuah. Pasti ramai followers tegar tak sabar nak tengok kecomelan dan kelincahan Aafiyah depan mata kan? Macam mana caranya?
Dengan setiap pembelian 2 botol BeauSiti melalui Master Stokis serta ejen berdaftar, korang akan mendapat satu tiket cabutan bertuah sekaligus berpeluang menjadi antara 50 pemenang meluangkan masa dengan mereka. Lagi banyak pembelian, lagi tinggilah peluang untuk menang. Cepat, sebab pemenang akan  dipilih dan diumumkan pada 10 Ogos nanti. 

Untuk info lebih lanjut, boleh follow media sosial Dato’ Sri Siti Nurhaliza atau @ctdk dan @beausitiofficial . Wah! Tak sabar nak tengok gelagat Aafiyah nanti. Semoga berjaya gais!


Apa pandangan anda tentang perkara ini? sila komen di bawah ye! Terima Kasih!!!!
Sumber: Oh! Media

No comments:

Post a Comment