Tuesday, September 29, 2020

Niat nak bunuh isteri curang, terbunuh pula bayi sendiri

Seorang lelaki tidak sengaja membunuh bayinya ketika dia berniat mahu menghabiskan nyawa isterinya. 


Lelaki itu nekad membunuh isterinya kerana sakit hati dicurangi wanita itu. 


Peristiwa itu bermula apabila lelaki itu mahu berpindah dari rumah mereka di Itapema, Brazil. Tetapi dia mendapati isterinya, Josieli Lopes, 36, curang. 


Oleh kerana sakit hati, lelaki itu mengambil keputusan untuk membunuh Josieli dengan mencampurkan racun pada hidangan daging yang dimakan oleh isterinya. 


Selepas mangsa memakan daging itu, Josieli kemudian menyusukan bayinya sebelum kedua-duanya tidak sedarkan diri disebabkan kesan racun tersebut. 


Suspek berusia 34 tahun itu kemudian membawa dua beranak itu ke hutan dan menguburkan mayat isteri dan anaknya. 


15 September 2020, ibu dan anaknya dilaporkan hilang oleh ahli keluarga Josieli yang curiga dengan ketiadaannya. Mereka sebelum itu menerima mesej dari Josieli yang mengatakan dia telah berpindah ke Rio Frande do Sul. 


Ahli keluarga cuba menghubungi Josieli tetapi gagal. Anak Mangsa yang lain kemudian berasa mesej yang dihantar itu nampak seperti ditulis oleh orang lain. 


Seminggu kemudian, polis menahan suspek yang akhirnya mengaku telah membunuh isteri dan anaknya. 


Suspek mengaku kepada polis yang dia sememangnya berniat mahu membunuh isterinya dengan mencampurkan racun pada daging yang dimakan oleh mangsa. Tetapi dia tidak tahu racun itu akan membunuh bayinya sendiri melalui susu badan. 


Ketika disoal siasat, suspek menjelaskan dia tidak sengaja membunuh bayinya. Suspek kemudian memberitahu lokasi mayat dua beranak itu ditanam.


Mayat kedua-dua mangsa ditemui di Rio dos Cedros, Brazil pada 22 September 2020. 


Kes masih dalam siasatan polis. 


Sumber: Mirror


Apa pandangan anda tentang perkara ini? sila komen di bawah ye! Terima Kasih!!!!
Sumber : thereporter.my

No comments:

Post a Comment