Wednesday, October 7, 2020

Bukan Hanya Untuk Hari Raya, Ini Keunikan Kurta Moden AR Couture KL Keluaran Anak Malaysia!


Ramai yang pakai baju Kurta hanya pada Hari Raya atau majlis perkahwinan sahaja. Tapi kenapa kita tak pakai pakaian ini pada hari-hari biasa? Mungkin ada yang akan kata baju Melayu ataupun Kurta ni panas dan badan akan cepat berpeluh. Jadi Ohmedia nak kongsikan pakaian dari jenama Ar Couture KL yang dapat selesaikan masalah ni.


Dengan menampilkan rekaan Kurta moden, selesa dan sederhana, AR Couture KL ada misi untuk pastikan pakaian yang dihasilkan sesuai untuk dipakai di mana sahaja dan dalam apa jua keadaan. Jadi, AR Couture KL telah gunakan fabrik berkualiti tinggi dan tak panas.

Ada banyak variasi pilihan warna dan corak yang menarik seperti AR Men, AR Jean, AR Lady, AR Kids dan AR Cardigan. Ohmedia paling suka dengan AR Jean sebab dia limited edition! Tak pernah lagi nampak Kurta dengan corak Jean ni.


AR Couture KL juga adalah Kurta keluaran Malaysia No.1 yang menggunakan design jalur pada bahagian belakang menjadikan pemakainya tampak lebih bergaya.

Tengoklah tu, Ustaz Leon dalam drama Leon Zalika pun menggayakan AR Men Basic warna hitam dengan jalur Maroon dekat belakang dia. Nampak hensem betul!


Bukan hanya mengeluarkan pakaian untuk dewasa lelaki dan wanita, AR Couture KL juga nak korang berpakaian sedondon dengan anak-anak. Dengan rekaan kolar bulat lembut seakan teluk belanga yang tidak merimaskan, anak-anak mesti tak merungut bila menggayakannya. Selesai lagi satu masalah.


Comel jer adik ni! AR Couture KL dah berikan semua yang korang idamkan, rekaan yang premium, fabrik yang berkuliti tinggi, sejuk, selesa dipakai dan semua ini korang boleh dapatkan pada harga yang sangat berpatutan.

Nak tengok banyak lagi design? Korang boleh datang ke vondor partner mereka Sabumbung yang terletak di Johor Bahru atau follow AR Couture KL dekat Instagram atau terus lakukan pembelian di Shopee.

Apa pandangan anda tentang perkara ini? sila komen di bawah ye! Terima Kasih!!!!
Sumber: Oh! Media

No comments:

Post a Comment